خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت:

درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۲۴

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان این که مولدسازی املاک یکی از مهم‌ترین تحولاتی است که در دوره شهردار فعلی پایتخت دنبال شده است، گفت: درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ در نهایت از رقم ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش شهر ایلنا، لطف‌الله فروزنده از مولدسازی املاک به عنوان یکی از تحولات مهم در دوره مدیریت جدید شهری یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ رقم بودجه به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید که نزدیک ۱۴۰ در صد رشد بودجه داشتیم و در سال ۱۴۰۲ نیز تا پایان دی‌ماه بودجه اولیه به صورت کامل محقق شد و برای اولین بار متمم ۳۵ هزار میلیاردی نیز ارائه شد که نهایتا مبلغ ۱۰۴ همت بودجه تا پایان سال محقق شد. 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: در سال گذشته، افزایش بودجه شهرداری در چهار محور درآمدی از جمله عوارض ساختمان، توسعه و رونق پروانه ساختمان که درآمد شهرسازی را به دنبال داشت، ارزش افزوده، در آمدهای پایدار، عوارض نوسازی و مولدسازی دنبال شد. 

براساس اعلام معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، معاون شهردار پایتخت در پایان گفت: یکی از تحولاتی که در دوره مدیریت آقای زاکانی دنبال شده است، بحث مولد ساز املاک و تسویه با دستگاه‌های مختلف بود که توانستیم بخش قابل توجهی از بدهی‌ها را تسویه کنیم. همچنین یک کار جدی با بانک‌ها انجام شد که در ذیل آن بستری فراهم شد که به شهرداری تسهیلات ارائه دهند، البته شهرداری از دولت و دستگاه‌های دولتی هم مطالباتی دارد که مشخص شده است و ان‌شاء‌الله با حمایت رئیس محترم جمهور و هیات دولت در سال جاری وصول پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز