خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۲۹

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، رضا محمدنژاد در توضیح بیشتر اظهار داشت: متروی تهران به‌منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان را تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌دهد. 

وی با بیان این که شرکت بهره‌برداری متروی تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱.۲، ۳.۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد. 

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود. 

براساس اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، محمدنژاد در پایان خاطرنشان کرد: متروی تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز