خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر:

«مشارکت مردم» مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۵۷

​یک عضو شورای عالی جمعیت هلال احمربا اشاره به تلاش های امدادگران در ایام نوروز گفت: مشارکت مردم می‌تواند گره گشای عرصه حوادث و سوانح باشد و میزان تلفات را کاهش دهد.

به گزارش ایلنا سمیه رفیعی در جلسه ستاد نوروزی هلال احمر گفت: هلال احمر تعطیلی و استراحت ندارد و در تمام لحظات روز و شب در حال کمک رسانی به مردم است. این امر در ایام نوروز که در سطح کشور در حال تردد هستیم، به وضوح مشاهده می‌شود.

وی افزود: حضور هلال احمر امسال پررنگ تر از سال های قبل است و نشان می دهد که تمهیدات لازم برای نوروزی ایمن اندیشیده شده است.

رفیعی ادامه داد: بی شک ارزش خدمات رسانی به مردم بالاتر از هر اقدام دیگری است و هلال احمر در این عرصه پیشتاز است. مصداق بارز این خدمت رسانی کمک به مردم غیور سیستان و بلوچستان در سیل اخیر بود.

عضو شورای عالی جمعیت تاکید کرد: هلال احمر در سیل سیستان و بلوچستان درخشان ظاهر شد و در اسرع وقت به کمک مردم رسید. هلال احمر به خوبی توانست آلام آسیب دیدگان را کاهش دهد و تا آخرین لحظه به مردم خدمت کند. مشخصا در تمامی عرصه‌ها وظیفه هلال احمر سخت است و به همین علت باید به سمت مشارکت مردم رفت. مشارکت مردم، مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمررفیعی در پایان گفت: پیشگیری و آموزش کمک بسزایی به کشور می‌کند و می‌تواند کشور را در مقابل حوادث، ایمن سازد. آگاهی بخشی به مردم اصلی اساسی در این حوزه است و باید مورد توجه جدی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز