خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

بهره‌مندی بیش از ۸۳۸ هزار نفر روز از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۸۳

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و بوشهر بیشترین آمار میزبانی از مسافران فرهنگی را به خود اختصاص داده‌اند.

"مهدی نیکفر" مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با آمار پذیرش طرح اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳، توضیح داد: تا ساعت ۹ صبح امروز ششم فروردین، استان فارس با ۱۲۴ هزار و ۲۸۴ نفر روز، استان اصفهان با ۱۰۶ هزار و ۵۰۱ نفر روز، استان خراسان رضوی با ۸۸ هزار و ۶۹ نفر روز، استان خوزستان با ۸۰ هزار و ۸۷۶ نفر روز و استان بوشهر با ۶۶ هزار و ۱۱۸ نفر روز میزبان بیشترین مسافر فرهنگی بوده‌اند. 

وی ادامه داد: استان‌های هرمزگان، قم، مازندران، شهر تهران، گیلان، لرستان، کرمان و یزد هم به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند. 

نیک‌فر افزود: تاکنون استان‌های البرز، شهرستان‌های تهران مرکزی، زنجان، اردبیل و قزوین هم کمترین مسافر فرهنگی را داشته‌اند. 

نیکفر اضافه کرد: تاکنون ۵۸۰ هزار و ۸۹ فرهنگی در قالب ۹۱ هزار و ۳۰۰ خانوار در مراکز اقامتی فرهنگیان اسکان یافته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: تاکنون ۸۳۸ هزار و ۸۷ نفر روز از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز