خبرگزاری کار ایران

پلیس "اتوبوسِ ترمز بریده" را متوقف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۷۴

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس راه با هوشیاری و سرعت عمل، راننده اتوبوسی که در گردنه «ثمن شاهی» به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود به سلامت متوقف کردند. 

به گزارش ایلنا از پلیس، سرهنگ «علیرضا رضائی» در تشریح این خبر اظهار کرد: راننده اتوبوس مسافربری طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ عنوان کرد که در گردنه ثمن شاهی ترمز بریده و به سمت بیرجند در حال حرکت می‌باشد که بلافاصله ماموران پلیس راه جهت ایمن‌سازی مسیر اعزام شدند. 

وی بیان کرد: راننده اتوبوس که به شکل نامتعارفی در حرکت و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به دیگر خودروها در این محور پر تردد بود که ماموران سریعا لاین اضطراری را باز کرده و راننده اتوبوس نیز از این محل خارج گردید. 
 
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: ماموران گشت پلیس راه همچنین به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوی این اتوبوس و هشدار به سایر خودروهای عبوری خصوصا ورودی مهرشهر از ورود خودروها و عابران پیاده به جاده جلوگیری کرده و موفق شدند مسیر را برای راننده اتوبوس بازگشایی کنند. 
 
سرهنگ رضائی تصریح کرد: راننده اتوبوس در نهایت توانست بدون هیچگونه حادثه‌ای خودرو را در مسیر سربالایی و روی پل مهرشهر متوقف کند و تلاش ماموران پلیس راه باعث شد که از وقوع حوادثی که قطع به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود جلوگیری نمایند. 
 
وی خاطر نشان کرد: راننده اتوبوس و همچنین راننده‌های خودروهای عبوری که در مسیر راه در حال حرکت بوده و وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه ماموران پلیس راه به جهت ایمن‌سازی جاده و هشدار به سایر خودروها تشکر و قدردانی کردند. 
 
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم‌های گشت پلیس راه به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی محورها و همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخدادهای حادثه‌سازی از شهروندان خواست رعایت احتیاط، سرعت مطمئنه و اطمینان از سلامت فنی خودروها را حتما مد نظر قرار دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز