خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور خبر داد:

در نظر گرفتن تشویق برای رانندگان قانون‌مدار در سال۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۲۴۱

وزیر کشور گفت: فراجا به‌درستی برای کسانی که تخلف می‌کنند، جرایم رانندگی بیشتری را در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی کرده که این موضوع به تصویب هیات دولت هم رسیده است، اما در سال جدید در کنار افزایش جرایم، تشویق هم برای رانندگان قانون‌مدار در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) در ششمین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه سردار حمیدرضا اشراق، معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار حسین ذوالفقاری، رئیس دفتر جانشین فرمانده کل در فراجا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور و جمع دیگری از فرماندهان پلیس راهور از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا واقع در ستاد فرماندهی پلیس راهور کشور در شهرک آزمایش تهران بازدید کرد. 

احمد وحیدی، وزیر کشور در این مراسم ضمن خداقوت به همه دستگاه‌های مسئول در سفرهای نوروزی گفت: مردم به پشتوانه پلیس در جاده‌ها حضور دارند و این بسیار ارزشمند است. در سفرهای نوروزی موضوع ایمنی بیش از همه مسائل مورد تاکید است، البته با توجه به گزارشات ارائه‌شده، عدد بالای جان‌باختگان حوادث رانندگی در چند روز گذشته مورد تاسف و تاثر است. 

وی با تاکید بر این که مردم برای کاهش تصادفات رانندگی باید مقررات را بیشتر رعایت کنند و به دستورات پلیس بیشتر توجه کنند، اظهار داشت: پلیس راهور باید با بهره‌گیری از همیاران پلیس در تمامی جاده‌ها حضور داشته باشد و مردم را نسبت به حوادث ترافیک توجیه کند. 

وزیر کشور همچنین بر بهره‌گیری از گشت‌های پهپادی، جاده‌ای و شهری توسط نیروهای پلیس در سطح کشور تاکید کرد و گفت: پلیس در ایام نوروز باید از تمامی ظرفیت‌ها برای تسهیل انجام سفرهای ایمن استفاده کند. 

وحیدی با بیان این که باید انضباط اجتماعی از سوی همه مردم رعایت شود، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز رعایت هنجارهای اجتماعی با توجه به ماه مبارک رمضان بسیار مورد تاکید است و باید بسترهای لازم برای رعایت هنجارهای ماه مبارک توسط دستگاه‌های ذی‌ربط ایجاد شود. 

وی در پایان تصریح کرد: فراجا به‌درستی برای کسانی که تخلف می‌کنند، جرایم رانندگی بیشتری را در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی کرده که این موضوع به تصویب هیات دولت هم رسیده است، اما در سال جدید در کنار افزایش جرایم، تشویق هم برای رانندگان قانون‌مدار در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز