خبرگزاری کار ایران

نورافشانی در پل طبیعت؛ ساعت ۲۳ امشب

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۲۰۲

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد گفت: «پل طبیعت» امشب به مناسبت سال نو ساعت ۲۳:۰۰ نورافشانی ویژه و خاص می‌شود.

به گزارش ایلنا از شهر، محمدحسین حجازی گفت: نورافشانی در پل طبیعت که به صورت زنده قرار است از شبکه سه سیما پخش شود در شبکه‌های اجتماعی نیز به صورت زنده پوشش داده خواهد شد. 

وی افزود: علاقمندان برای حضور در این جشن نورافشانی می‌توانند به آدرس بزرگراه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، خیابان شهیدی، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، پل طبیعت مراجعه کنند و از نزدیک این رویداد زیبا را نظاره‌گر باشند. 

حجازی ادامه داد: بهره‌برداری از کارت گردشگری تهران دینی، بهره‌برداری از نخستین ایستگاه گردشگری هوشمند، برگزاری تورهای مشترک گردشگری، برگزاری تورهای پیاده‌روی، ویژه برنامه موزه نادر ابراهیمی، ویژه برنامه چشم پرچم، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، افطاری ساده، تور تخصصی پرنده‌نگری برای نخستین بار در تپه‌های عباس‌آباد، ارائه بسته گردشگری به تور اپراتورهای تهرانگردی و اجرای فرش گل سرفصل‌های برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ محسوب می‌شود. 

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک استقرار تاکسی گردشگری سبز، برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری شهری با مشارکت سازمان جهانی گردشگری، از برنامه‌هایی است که در آینده نزدیک در این مجموعه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز