خبرگزاری کار ایران

درمان سرپایی ۴۷۹ نفر توسط نیروهای هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۵۸

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در پنجمین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳، نیروهای این جمعیت ۴۷۹ نفر را به صورت سرپایی مداوا کردند و به بیش از ۲ هزار نفر خدمات امدادی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، «بابک محمودی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳.۶۱۰ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است. 

وی افزود: ۳۱۷ مورد جاده‌ای «معادل ۵۲ درصد» ۲۹ مورد کوهستان «معادل ۵ درصد» حادثه جوی ۱۴ مورد معادل «۲درصد» انجام شده است. 

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۲ هزار و ۱۶ نفر عنوان کرد و افزود: ۲۲۸ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۴۷۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند، ۱۴ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۱۰۲ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۶۲ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای هزار ۱۱۵ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ محمودی گفت: به هموطنان توصیه می‌شود سفرهای نوروزی خود را با تعیین زمان، مسیر و مقصد سفر متناسب با فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند و در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز