خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا اعلام شد:

همچنان خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده چالوس وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۵۴

جانشین پلیس راه فراجا با بیان اینکه خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده چالوس وجود دارد از احتمال اعمال محدودیت یک طرفه شدن مقطعی در این محور با افزایش ترافیک خبر داد.

«سرهنگ سیاوش محبی» جانشین پلیس راه فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها اظهار کرد: روز گذشته در محور چالوس شاهد ترافیک سنگینی بودیم و متاسفانه شب گذشته نیز در چند نقطه از این مسیر بخصوص سیاه بیشه ریزش سنگ داشتیم و به همین دلیل محور چالوس از شب گذشته تا ۷ صبح امروز ۲۹ اسفندماه مسدود شده بود که فعلا بازگشایی شده است. 

وی تاکید کرد: همچنان خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده چالوس وجود دارد. در محور هراز نیز ترافیک پرحجمی را از مسیر جنوب به شمال مشاهده می‌کنیم. در برخی محدوده‌ها از جمله آب اسک، تونل وانا و… ترافیک به صورت مقطعی سنگین است و همکاران به همین دلیل در مسیر جنوب به شمال این محدوده‌ها به صورت مقطعی محدودیت یک طرفه شدن راه را اعمال می‌کنند. 

جانشین پلیس راه فراجا تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور به خصوص آزادراه تهران-شمال، قزوین-رشت، تهران-ساوه، تهران-قم، محورهای خراسان رضوی، سمنان و فارس و به کلی اکثر محورها ترافیک پرحجم و روان دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز