خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

راه‌ اندازی ۱۲۰ ایستگاه تامین امنیت در سطح شهر تهران در نوروز ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۵۱

رئیس پلیس پایتخت از راه‌اندازی ۱۲۰ ایستگاه تامین امنیت در ایام نوروز ۱۴۰۳ در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: پلیس تهران در ایام نوروز امسال با همکاری اتحادیه‌ها و اصناف، ۳۰۰ تیم را در واحد‌های صنفی و تجاری برای حفظ شئون ماه مبارک رمضان مستقر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) «رزمایش اقتدار نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ» با حضور سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده فراجا، سردار عباسعلی محمدیان؛ رئیس پلیس پایتخت، سایر فرماندهان انتظامی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در میدان آزادی تهران برگزار شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این رزمایش با بیان این که در ایام نوروز ۱۴۰۲ با کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در سطح پایتخت مواجه شدیم،  گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ نیز به مردم تهران اطمینان داده‌ایم که با آرامش به سفر نوروزی خود بروند و تعطیلات نوروزی را پشت سر بگذارند.

وی با تاکید بر این که پلیس از هیچ تلاشی برای امنیت تا پای جان فروگذاری نمی‌کند، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲، اقداماتی جدی را انجام دادیم و پاکسازی مکان‌های عمومی از معتادان متجاهر را اجرا کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شعار نوروزی امسال پلیس با عنوان« آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت»، بیان کرد: امسال هم مانند سال گذشته این اطمینان را می‌دهیم در راستای تامین امنیت از هیچ تلاشی کوتاهی نشود.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در تحقق امنیت یک موضوع مهم است و از همکاری مردم با پلیس در یک سال گذشته در شهر تهران تشکر می‌کنیم، زیرا بسیاری از توفیقات به دست آمده، با همکاری مردم محقق شده است.

محمدیان همچنین از راه‌اندازی ۱۲۰ ایستگاه تامین امنیت در ایام نوروز ۱۴۰۳ در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ایام نوروز امسال از تمام امکانات و گشت‌های موتوری و خودرویی خود برای برقراری آرامش و امنیت در شهر استفاده می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که حداکثر امکانات برای کاهش تصادفات و تلفات حوادث رانندگی در سطح پایتخت و خروجی‌های شهر تهران به کار گرفته شده است، گفت: در ایام پایانی سال ۱۴۰۲، پوشش مراکز خرید در کمال آرامش با حضور گسترده آشکار و پنهان پلیس انجام شد و سرقت‌هایی که در این بخش اتفاق می‌افتاد، کاهش یافت.

وی در پایان یادآور شد: پلیس تهران در ایام نوروز امسال با همکاری اتحادیه‌ها و اصناف، ۳۰۰ تیم را در واحد‌های صنفی و تجاری برای حفظ شئون ماه مبارک رمضان مستقر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز