خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز خبرداد:

اهدا ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان به مناسب نوروز و ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۰۱۰

​مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: بابت عیدانه و سبد ماه رمضان ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد.

به گزارش ایلنا، مظفر الوندی در این باره گفت: خوشبختانه در ماه شعبان و اوایل ماه رمضان، خیرین کمک‌های قابل توجهی به خانواده‌های زندانیان داشتند؛ به نحوی که امکان کمک سه میلیون تومانی به ۸۰ درصد خانواده‌های تحت پوشس در شهرستان تهران و شهرهای تابعه استان تهران فراهم شده است و پیش‌بینی می‌کنیم این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بابت عیدانه و سبد ماه رمضان سه میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد، گفت: یکی از برجسته‌ترین کمک‌های دریافتی امسال متعلق به یکی از خیرین که درخواست شان گمنام ماندن نام اوست، تعلق دارد. این خیر از روز ولادت امام حسین (ع) تا پایان سال در چند نوبت به میزان هفت میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و کارت خرید به انجمن اهدا کرد که انجمن نیز با برنامه‌ریزی و فراخوان خانواده با توجه پایان سال تا آخرین ساعات کاری تلاش کرد کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: درحال حاضر حدود سه هزار خانواده زندانی ساکن تهران با حدود ۹ هزار نفر عائله، تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز قراردارند که از انجمن خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز