خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به مناسبت عید باستانی نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۹۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با صدور پیام فرا رسیدن سال نوی شمسی و عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سال نوی شمسی و عید باستانی نوروز را به ملت شریف ایران اسلامی و کارکنان خدوم انتظامی کشور تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرماندهان گرانقدر و کارکنان خدوم سازمان عظیم و پهناور انتظامی درود و سلام خداوند بر شما مجاهدان امنیت آفرین که برای آسایش و آرامش این ملت عظیم الشأن لحظه‌ای از پا نمی‌نشینید. مبارک و خجسته باد حلول فصل بهار و آغاز سال نو به ویژه ایام عید نوروز بر شما همکاران عزیز و خانواده‌های محترمتان.

به شکرانه الهی ،امسال این رخداد زیبای بهار طبیعت در حالی رخنمایی و جلوه‌گری می‌کند و چشم‌ها را می‌نوازد که مصادف با بهار معنویت و بهار قرآن یعنی ماه مبارک رمضان گشته است و آوای تلاوت وحی و نسیم روحبخش عبادت سحری سراسر ایران اسلامی را معطر ساخته است. اینک ماییم و فرصت‌های طلایی پیش رو تا فتح قله‌های قدر و تقرب به خالق هستی بخش. برای نیل به این مقصد باید از فرصت‌های شب‌های این ماه عزیز بیشترین بهره‌ها را برد و با تقویت ارتباط با خداوند و انس با قرآن و دعاهای خوش مضمون وارده در این ماه عزیز و عظیم و توسل به اولین شهید محراب تاریخ علی علیه السلام یک گام خود را به شاخص های بندگان صالح الهی نزدیک و بنیه معنوی خود را برای ساخت سازمان انتظامی تراز نظام اسلامی و جامعه قرآنی نزدیک کنیم.

دوستان و همکاران عزیز ؛سالی که گذشت به حمدالله با توفیقات شیرین فراوانی همراه بود حضور بی‌نظیر مردم در اربعین حسینی، حضور حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و سرانجام برگزار انتخاباتی امن و سالم و با مشارکت معنادار ملت بصیر و بیدار ایران، نمونه‌هایی از توفیقات نظام در مواجه با توطئه‌های دشمنان بود که سازمان انتظامی در خنثی سازی این توطئه‌ها نقش برجسته‌ای داشت و بارها مورد تحسین رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفت. البته در کنار این شیرین کامی‌ها شاهد حوادث تلخی همچون شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان و قتل عام وحشیانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیسم با هدایت و حمایت غرب به ویژه آمریکای جنایت پیشه بوده و هستیم.

امیدوارم با ارتقاء هوشمندی و توسعه روز افزون دانش ،و بهره‌مندی از تجربه‌های متراکم میدانی، تعمیق انگیزه‌های ایمانی و معنوی ،همراه با روحیه جهادی و انقلابی در کسب رضایت الهی و در امتداد آن رضایت مردم مومن و بزرگوار ایران اسلامی موفق باشیم.

در پایان، اینجانب ضمن عرض خدا قوت به یکایک شما فرماندهان محترم و کارکنان خدوم، تشکر خود را به پاس زحمات و خدمات فراوان اعلام نموده و از خداوند برای همه خانواده ها به ویژه خانواده‌های شهدا و جانبازان، سالی سرشار از سعادت و‌سلامت را مسئلت داشته و موفقیت همگی را در تبعیت از ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز مد ظله العالی آرزومندم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز