خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

توضیح درباره تغییر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۱۵

سخنگوی شهرداری جزئیات تغییر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران ظهر امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲) در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، درباره انتصابات جدید در بخش مترو با حکم شهردار تهران گفت: با توجه به سوابق آقای مسعود درستی، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، با حکم آقای زاکانی، ایشان از مدیریت شرکت بهره‌برداری به هلدینگ مترو جابه‌جا شد و از این پس به عنوان سرپرست شرکت راه‌آهن شهری (هلدینگ مترو) فعالیت می‌کند.

وی افزود: پس از انتصاب آقای هرمزی به عنوان معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران، با توجه به این که ایشان هم‌زمان در سمت مدیرعامل هلدینگ مترو نیز باقی مانده بود، احساس خلأ در مجموعه هلدینگ وجود داشت که با توجه به این که آقای درستی در آنجا سابقه داشتند، از این به بعد در مجموعه هلدینگ از تجربه ایشان استفاده خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: آقای درستی سوابق خوبی را در بحث هلدینگ مترو دارد و به همین جهت این تغییر و تحول صورت گرفته است، چراکه سال آینده شهرداری تهران برنامه‌های ویژه‌ای را در بخش مترو و توسعه خطوط خواهد داشت.

محمدخانی خاطرنشان کرد: با حکم شهردار تهران همچنین رضا محمدنژاد بیدخت، به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه جایگزین آقای درستی شد. ایشان از جمله نیروهای باسابقه شهرداری بخصوص در بخش مترو هستند‌.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو عنوان کرد: ان‌شاءالله سال آینده ۴ ایستگاه در خط ۶ احداث می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.همچنین دو ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ افتتاح خواهد شد و بخش شمالی خط ۷ نیز تونل آن از میدان کتاب تا دانشگاه علوم تحقیقات تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز