خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

برنامه جدی شهرداری تهران برای خانه‌دار شدن کارکنان در سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۷۰

معاون شهردار پایتخت بر پیگیری جدی اجرای «بسته خرسندساز ۲» توسط مسئولان مدیریت شهری برای خانه‌دار شدن طیف گسترده‌ای از کارکنان شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

«مجید باقری» معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مهمترین برنامه‌های معاونت متبوع خود در سال ۱۴۰۳ توضیح داد: ابرپروژه معاونت سرمایه انسانی در سال آینده، تلاش برای اجرای «بسته خرسندساز ۲» با محوریت تامین مسکن کارکنان شهرداری تهران خواهد بود؛ یعنی قصد داریم که در سال جدید گام‌هایی جدی برای خانه‌دار شدن کارکنان مدیریت شهری برداریم. 

وی افزود: پروژه اجرای بسته خرسندساز ۲ بسیار گسترده است و با توجه به این که می‌خواهیم این پروژه طیف گسترده‌ای از کارکنان شهرداری را در بر بگیرد، سعی می‌کنیم در اطلاع‌رسانی جزئیات آن با احتیاط عمل کنیم، اما شخص شهردار تهران با جدیت پیگیر اجرای این پروژه است و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ اجرای بسته خرسندساز ۲ به نتایج خوبی برسد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران ادامه داد: مدل بسته خرسندساز ۲ تقریبا نهایی و آماده شده و مباحث فنی و جزئیات آن در حال بررسی است، اما نکته مهم این است که ساخت مسکن برای کارکنان شهرداری به صورت انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دیگر دستگاه‌ها و نهادها نخواهد بود و در حال حاضر تعدادی زمین برای ساخت مسکن‌های مربوطه شناسایی شده است و در دست بررسی قرار دارد.

معاون شهردار پایتخت با بیان این که در سال ۱۴۰۳، علاوه بر بسته خرسندساز ۲، دیگر بسته‌های خرسندساز نیز با هدف بهبود وضعیت معیشت و تامین رفاهیات مورد نیاز کارکنان شهرداری اجرا خواهد شد، اظهار داشت: سعی می‌کنیم در سال جدید در بسته‌های خرسندساز کارکنان شهرداری، علاوه بر موضوع سفرهای زیارتی، سفرهای سیاحتی را نیز اضافه کنیم و در مجموع تلاش می‌کنیم که در سال ۱۴۰۳، بهترین وضعیت را در ابعاد رفاهی و انگیزشی برای کارکنان مدیریت شهری تهران رقم بزنیم.

باقری با تاکید بر این که در سال ۱۴۰۲، شهرداری تهران تلاش‌های زیادی را برای اجرای مصوبات مربوط به ترمیم حقوق کارکنان خود انجام داد، عنوان کرد: ترمیم حقوق کارکنان شهرداری در سال گذشته از جمله دغدغه‌های جدی مدیریت شهری بود و این‌طور نیست که مسئولان شهرداری به این خواسته کارکنان بی‌توجهی کرده باشند، به نحوی که شخص شهردار تهران در جلسات متعددی از مسئولان دستگاه ذی‌ربط برای حل مشکلات پیش روی اجرای مصوبات مربوطه پیگیری کرد.

وی در پایان تاکید کرد: شهرداری در سال ۱۴۰۲ بسیار تلاش کرد که ترمیم حقوق کارکنان را در بستر قانون به نتیجه برساند و یک لحظه هم از پیگیری این پرونده کوتاه ننشستیم و حتما در سال ۱۴۰۳ هم تا فراهم شدن بسترهای قانونی مورد نیاز برای اجرای مصوبات مربوطه، این مسیر را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز