خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

آتش‌سوزی در ورودی یک مرکز اقامتی در میدان ونک

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۸۱۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق در مرکز اقامتی در میدان ونک خبرداد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزئیات این حریق گفت: در ساعت ۲۰:۳۷ پنجشنبه شب خبر وقوع یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی پذیرایی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه  آتش نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه  اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک مجتمع بزرگ اقامتی است و حریق در قسمت پشت بام ورودی این ساختمان که دارای دو طبقه بود، رخ داده است. در قسمت پشت بام این بخش از ساختمان مقداری ضایعات وجود داشت که دچار حریق شده بود.

ملکی با بیان اینکه قسمت ورودی ساختمان به ساختمان ۱۵ طبقه متصل بود، گفت: همین موضوع سبب شده بود تا دود و حرارت از طریق راه‌پله‌ها به طبقاتی از ساختمان ۱۵ طبقه سرایت کرده و آژیر اعلام حریق به صدا در بیاید. آتش‌نشانان با حضور به موقع در محل سریعا اقدام به خاموش کردن آتش کردند و خوشبختانه با اقدام به موقع عوامل آتش‌نشانی آتش به دیگر بخش‌های ساختمان سرایت نکرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی پس از اطفاء حریق اقدام به تخلیه دود کردند، گفت: در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی وارد نشد. دو نفر از پرسنل این مرکز اقامتی که یک خانم و یک آقا بودند، دچار آسیب دیدگی سطحی شدند که خدمات درمانی را در همان محل و از عوامل اورژانس دریافت کردند.

وی گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل، در ساعت ۲۱:۴۴ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز