خبرگزاری کار ایران

چمران:

یک مورد خرابی هم نباید در مترو داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۹۴۹

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خرابی‌ها در مترو، تصریح کرد: ما حتی یک مورد خرابی نیز نباید نداشته باشیم، اما اتفاقات رخ می‌دهد. مسائل فنی، مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است. تاکید ما این است که چک‌لیست‌ها مرتبا کنترل شود.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احتمالا روز سه‌شنبه جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد، اظهار کرد: لایحه نرخ بهای بلیط مترو امروز به شورا ارائه شده و باید بررسی شود. لایحه بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه لایحه‌ای ارائه شده تا مردم از مشکلاتی که در بافت فرسوده با آن مواجه هستند رهایی پیدا کنند، یادآور شد: شورا طرح تفصیلی را برای خاورشهر تهیه کرده و امیدواریم امروز بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب را پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همین امروز مسائل پیگیری و برطرف خواهد شد.‌ قرار ما بر این بود جلسه ای در مجموعه آفتاب با حضور معتمدین محلات برگزار کنیم.

به گزارش شهر، چمران با اشاره به خرابی‌ها در مترو، تصریح کرد: ما حتی یک مورد خرابی نیز نباید نداشته باشیم، اما اتفاقات رخ می‌دهد. برای مثال آتش‌سوزی در ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود. مسائل فنی، مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است. تاکید ما این است که چک‌لیست‌ها مرتبا کنترل شود.

وی افزود: ارتش گفته که باید زمین‌های معوض به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی را تحویل بگیرد که ارائه این زمین‌ها وظیفه شهرداری نیست، اما می‌تواند برای مجوزها همکاری‌ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز