خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط تهران طی ۲ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۷۱۱

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان برای روزهای یکشنبه (۲۰ اسفند) و دوشنبه (۲۱ اسفند) در بعضی ساعات افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط رگبار باران و وزش باد شدید موقتی و با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده همراه با آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری با وزش باد، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

برای روزهای یکشنبه (۲۰ اسفند) و دوشنبه (۲۱ اسفند) در بعضی ساعات افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط رگبار باران و وزش باد شدید موقتی و با احتمال رعد و برق و در نواحی شمالی استان به‌ویژه در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

آسمان شهر تهران فردا (۲۰ اسفند) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۱ اسفند) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق، به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۵ - درجه سانتی‌گراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز