خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

۳۰۷۹ پروژه در طرح «من شهردارم ۲» به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۷۷

معاون شهردار تهران گفت: در سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۰۷۹ پروژه محلی در قالب طرح «من شهردارم ۲» با ارزش بالغ بر ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران صبح امروز (۱۹ اسفند ۱۴۰۲) در حاشیه آیین تحقق یک هزار و ۱۲۹ پروژه محلی در طرح «من شهردارم ۱» که در قالب رویدادهای امید و افتخار شهرداری تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز جشن اختتامیه بیش از ۱۱۰۰ پروژه طرح «من شهردارم ۱» در سال ۱۴۰۲ را برگزار کردیم.

وی افزود: اهتمام همکارانم در شهرداری تهران باعث شد در مرحله اول اجرای این طرح شاهد یک جهش در تحقق فوری پروژه‌ها باشیم، به شکلی که این موضوع در ادبیات مدیریت شهری پایتخت شیوه جدیدی را فراهم کرد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در طرح «من شهردارم ۲» نیز شاهد مشارکت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی بودیم؛ لذا نیاز بود که از این اعتماد شهروندان تهرانی قدردانی کنیم که بر همین اساس در قالب یکی از پویش‌های افتخار و امید جشن اختتامیه ۱۱۰۰ پروژه این طرح در مرحله اول را برگزار کردیم و قطعا با قدرت تمام نسبت به اتمام پروژه‌های دیگر اقدام خواهیم کرد تا در مرحله دوم این طرح شاهد ارائه خدمات مناسب‌تر باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران با بیان این که ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در طرح من شهرداری ۲ به رأی مردم گذاشته شد و توسط شهروندان اولویت‌بندی شد، افزود: در سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۰۷۹ پروژه محلی در قالب طرح «من شهردارم ۲» با ارزش بالغ بر ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان براساس کتابچه بودجه سال آینده شهرداری تهران به بهره‌برداری خواهد رسید. 

باقری تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های طرح من شهردارم ۲ در سال آینده تمهیداتی اندیشیده شده است که با اجازه شهردار تهران برای اجرای پروژه‌ معطل تشریفات اداری مرسوم نمانیم و به این ترتیب از ابتدای سال آتی حرکت پرشتابی برای اجرای پروژه‌های این طرح آغاز خواهد شد. 

وی با بیان این که امیدواریم در پایان سال آینده جشن تحقق بیش از ۳۰۰۰ پروژه طرح من شهردارم ۲ را برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: در طرح «من شهردارم» پروژه‌ها در دو قالب پروژه های مستمر محلی و پروژه های غیرمستمر اجرایی می‌شوند و طیف وسیعی از موضوعات شهری توسط شهروندان در این طرح اولویت‌بندی شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز