خبرگزاری کار ایران

بارش پراکنده در تهران طی چهار روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۶۷۸

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان طی چهار روز آینده به‌ طور متناوب همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش باران و برف خواهد بود.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده به‌طور متناوب همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش باران و برف، مه و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات به‌ویژه برای روزهای سه‌شنبه (۱۵ اسفند)  و چهارشنبه (۱۶ اسفند) که وضعیت جوی، پایداری نسبی خواهد داشت، افزایش و انباشت آلاینده‌ها دور از انتظار نیست.

برای روز پنجشنبه نیز روند تدریجی افزایش دما در سطح استان تهران ادامه خواهد داشت.

آسمان شهر تهران فردا (۱۵ اسفند) کمی‌ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد و در روز چهارشنبه (۱۶ اسفند) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتی‌گراد، سردترین ایستگاه هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز