خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران:

گذر هنر و کتاب در محور آزادی- انقلاب ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۸۴

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد گذر هنر و گذر کتاب در محور آزادی- انقلاب از پیش به تصویب رسیده و در برنامه امسال مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، علیرضا نادعلی  در خصوص ایجاد راسته‌ فرهنگی در محدوده میدان ولیعصر(عج) -از بلوار کشاورز تا خیابان کریمخان- اظهار کرد: پیشنهاد تشکیل این راسته از سوی کمیسیون شهرسازی و معماری ارائه شد اما کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری با این اقدام مخالف بودند و در نهایت مقرر شد بررسی‌های بیشتر در این خصوص انجام شود.

نادعلی همچنین تصریح کرد: درمجموع ما در کمیسیون فرهنگی به عنوان مجموعه‌ای که ایجاد راسته‌ها را در سالیان اخیر دنبال می‌کرده، از اضافه شدن راسته‌هایی که دلیل قانع‌کننده‌ای برای ما ندارد و یا ایجاد راسته‌هایی که ممکن است برای مردم هزینه ایجاد کند، پرهیز خواهیم کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: در محور اصلی آیینی تهران که شامل محور انقلاب- آزادی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی می شود، اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: بر اساس طرح جامع راسته‌های فرهنگی، ایجاد گذر هنر ( خیابان برادران مظفر) و گذر کتاب( مقابل دانشگاه تهران) که از پیش تصویب شده، در برنامه امسال دیده شده است.

نادعلی تاکید کرد: راسته فرهنگی محدوده میدان ولیعصر(عج) در همان مراحل ابتدایی با مخالفت روبه‌رو شد و قرار بر است بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز