خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌ دانشگاه علامه‌طباطبائی و کمیته امداد به منظور توانمندسازی محرومان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۳۷

دانشگاه علامه‌طباطبائی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی در راستای توانمندسازی محرومان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه علامه‌طباطبائی، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی در راستای توانمندسازی محرومان، با حضور عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی و سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امضا شد. 

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش ارتباط همکاری، همفکری، شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی دو طرف و بهره‌گیری از آن‌ها با هدف توسعه دانش، مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با فقر، محرومتی‌زدایی و توانمندسازی به امضا رسیده است. 

همکاری در توانمندسازی محرومان در چارچوب مفاد اساسنامه دو طرف و در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری در توسعه دانش و مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با فقر، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی، مشارکت و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای تخصصی، مشارکت و همکاری در تعریف و اجرای دوره‌های فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی، تبادل نظر و همکاری در زمینه آموزش‌های مجازی، تهیه محتوای الکترونیکی و بسته‌های آموزشی، همکاری در زمینه مدیریت دانش و اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های امداد امام (ره)، بهره‌مندی از کتب، نشریات و پژوهش‌های مرتبط با موضوع فعالیت امداد امام (ره) و تبادل اطلاعات و استفاده از منابع اطلاعاتی دوطرف در چارچوب قوانین و مقررات دو طرف برخی از محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه است. 

هم‌افزایی حداکثری مراکز نیکوکاری دانشگاه با کمیته امداد در ارائه خدمت به دانشجویان نیازمند واجد شرایط و اجرای اردوهای جهادی مشترک نیز در این تفاهم‌نامه مورد توجه قرار گرفته است. 

کمیته امداد در قالب این تفاهم‌نامه متعهد شد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در خصوص مسائل مرتبط با این نهاد، حمایت کند. همچنین تورهای بازدید دانشجویان و استادان از مناطق محروم و برگزاری اردوهای جهادی از دیگر موارد پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه است. 

گفتنی است، این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت ۳ سال دارای اعتبار است و در پایان این دوره و در صورت توافق دو طرف، قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز