خبرگزاری کار ایران

رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد:

آماده‌باش هلال احمر در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۸۷۸

رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام آماده‌باش جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان گفت: دستورات لازم درباره اعزام بالگردها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان صادر شده است.

 

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند، با اشاره به سیل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شرایط استان سیستان‌وبلوچستان، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آماده باش کامل به سر می‌برد. 

وی درباره اقدامات انجام شده در خصوص سیل استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های امدادی در «مکران» و شهرستان «دشتیاری» استان سیستان و بلوچستان مستقر شده‌اند. وضعیت امدادی سیل سیستان و بلوچستان را پیگیری کرده‌ام و دستورات لازم درباره چگونگی امدادرسانی صادر شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران درباره چگونگی امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دستورات لازم درباره اعزام بالگردها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان صادر شده است. همچنین رئیس سازمان امداد و نجات نیز به مناطق سیل زده اعزام شده است.

وی با بیان اینکه درباره اعزام نیروهای کمکی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان فراخوان صادر کرده‌ایم، افزود: به تمام امدادگران، نجاتگران و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر فراخوان داده‌ایم که برای کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان پای کار بیایند. 

کولیوند ادامه داد: برخی از روستاها با آب محاصره شدند و نیاز به امدادرسانی دارند. کمک‌های مورد نیاز مردم در کانون توجه قرار گرفته است. رئیس سازمان امداد و نجات در مناطق شهرستان دشتیاری و مکران به سر می‌برد و و تا زمانی که شرایط این مناطق پایدار نباشد در سیستان و بلوچستان حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز