خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته ملی وام دهیاری‌ها تصویب شد:

پرداخت ۶.۴۳۷ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به ۷ طرح درآمدزای دهیاری‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۰۰

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: در آخرین جلسه کمیته ملی وام، پرداخت ۶.۴۳۷ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به ۷ طرح درآمدزای دهیاری‌ها و خرید ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی و خدماتی تصویب شد.

 

به گزارش ایلنا، نورعلی در این باره گفت: با اجرای این طرح‌ها و براساس پیش‌بینی انجام شده، شاهد ایجاد ۲۲۰ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه خواهیم بود.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: جلسات کمیته تسهیلات وام دهیاری‌ها در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری مشترک پست بانک ایران  و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تشکیل می‌شود.

خرید ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی و خدماتی

در این جلسه که با حضور اعضای کمیته وام و نمایندگان پست بانک ایران در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، ۷ طرح درآمدزا و خرید ۱۵۰ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها از استانهای اردبیل، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قزوین، هرمزگان و یزد بررسی و تصویب شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور، نورعلی از دهیاران خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های روستای خود، از فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد بسترهای درآمدی پایدار برای دهیاری استفاده مطلوب و مناسب را ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز