خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تاکید کرد:

استمرار اجرای طرح‌های آرامش در شهر در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۹۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: استمرار اجرای طرح‌های آرامش در شهر و تثبیت وضعیت مناطق پاک‌سازی‌شده و جلب رضایت‌مندی مردم، مهم‌ترین انتظار از مسئولین و دست‌اندرکاران است که امیدواریم این مهم با جدیت دنبال شود.

به گزارش ایلنا، سردار ایرج کاکاوند در بیست و سومین جلسه قرارگاه تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر که با حضور نهادهای درون و برون‌سازمانی مسئولیت‌دار در این حوزه در محل ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا برگزار شد، اظهار داشت: از تمام دستگاه‌هایی که از زمان تشکیل قرارگاه برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر همگام با پلیس به ایفای نقش و مسئولیت خود پرداختند، قدردانی می‌کنم؛ امیدوارم با ارتقای تعامل و هم‌افزایی‌های بیشتر، شاهد کسب توفیقات روزافزون در این حوزه باشیم. 

این مقام ارشد انتظامی به بیان ضرورت راه‌اندازی قرارگاه تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر پرداخت و خاطرنشان کرد: خوشبختانه برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر راه‌اندازی این قرارگاه از اسفندماه سال گذشته، شاهد وضعیت مطلوبی نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر هستیم؛ همچنین با اشراف اطلاعاتی، نقاط آلوده تحت رصد و پوشش انتظامی پلیس قرار گرفته است و با قاطعیت با خرده‌فروشان مواد مخدر در این نقاط برخورد می‌شود. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که محیطی به دور از آلودگی حق همه مردم است، گفت: آنچه که دغدغه و مطالبه عمومی مردم بوده و به حق هم هست، برخورداری از محیط زندگی به دور از آلودگی و آسیب‌های اجتماعی است. 

کاکاوند تصریح کرد: در این ارتباط در حوزه مبارزه با مواد مخدر آنچه که امروز برای مردم مزاحمت ایجاد کرده است، حضور معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح معابر است؛ بدون تردید پلیس با هرگونه اقدامی که منجر به برهم زدن امنیت روانی جامعه باشد با قاطعیت مبارزه خواهد کرد. 

وی اضافه کرد: برابر تاکیدات سردار فرمانده کل انتظامی کشور، استمرار اجرای طرح‌های آرامش در شهر و تثبیت وضعیت مناطق پاک‌سازی‌شده و همچنین جلب رضایت‌مندی مردم، مهم‌ترین انتظار از مسئولین و دست‌اندرکاران است که امیدواریم این مهم با جدیت دنبال شود. در موضوع مبارزه با مواد مخدر باید به نحوی عمل شود که خرده‌فروشان به هیچ عنوان احساس امنیت نکنند و حتما باید ارتباط سه حلقه عمده‌فروش، خرده‌فروش و مصرف‌کننده را با تمرکز بر خرده‌فروشان قطع کنیم. 

کاکاوند در ادامه مبارزه با اعتیاد را نیازمند مشارکت همگانی دانست و افزود: از آنجایی که پاک‌سازی چهره شهرها از مظاهر اعتیاد برای کاهش نگرانی جامعه و خانواده مسئولیتی ملی و همگانی است؛ بی‌شک هم افزایی، تعامل و ارتباط دو سویه با دستگاه‌های مسئولیت‌دار در این حوزه بسیار حائز اهمیت است. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا همچنین بر استمرار اجرای طرح‌های آرامش در شهر به‌ویژه در روزهای پایانی سال تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای طرح‌های آرامش در شهر با هدف رفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات نوروز با جدیت بیشتری نسبت به سایر ایام پیگیری می‌شود که در نهایت مجموع این اقدامات باعث می‌شود در هنگام سفرهای نوروزی استان‌های سراسر کشور چهره بدی نداشته باشد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، در جلسه فوق که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌هایی نظیر سازمان زندان‌ها، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، سپاه پاسداران، دادسرای انقلاب اسلامی، شهرداری تهران و … تشکیل شد، دستگاه‌های حاضر ضمن تقدیر و حمایت از اقدامات انجام‌شده توسط پلیس در جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، بر ارتقای سطح همکاری و تعامل خود در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تاکید کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز