خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تامین امنیت شعب اخذ رای بر عهده فراجاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۱۷

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: اقدامات لازم برای تامین امنیت برگزاری انتخابات براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال انجام است.

«محسن نایبی» معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین اقدامات در راستای تامین امنیت انتخابات در روز یازدهم اسفندماه گفت: موضوع امنیت انتخابات بسیار برای ما مهم است. این امنیت هم یک فرآیند است و از ابتدای اعلام ثبت نام برای نامزدهای انتخابات تا الان که برای برگزاری انتخابات در روز یازدهم اسفندماه آماده می شویم، این فرآیند در حال انجام است.

وی ادامه داد: موضوعاتی مانند تامین امنیت تعرفه، صندوق، مکان رای گیری، شعب اخذ رای و محیط اطراف آن در یک روند چندماهه براساس دستورالعمل هایی که وجود داشته و جلسات کمیته امنیتی انتخابات که برگزار شده، در حال انجام است و مسئولیت ها واگذار شده است. تامین امنیت شعب بر عهده فراجا است و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دیگر نیز در برقراری امنیت در فضای شهر و شهرستان های استان تهران کمک می کنند و امیدواریم با این تمهیداتی که در پیش گرفته ایم و اموراتی که پیش بینی کرده ایم، شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور در کمال امنیت و سلامت باشیم. 

معاون امنیتی وانتظامی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود درباره برخورد با اتباع غیرمجاز در استان تهران گفت: براساس نگاهی که در وزارت کشور و سازمان ملی مهاجرت وجود دارد، ما در خصوص اتباع بیگانه و افرادی که فاقد مجوز برای حضور در کشور هستند و ما به آنها اتباع غیرمجاز می گوییم، حتما موضوع بازگشت به مرز را مد نظر داریم و این موضوع را با جدیت پیگیری می کنیم. 

نایبی خاطرنشان کرد: البته برای اتباع غیرایرانی مجاز نیز موضوعات ساماندهی و سایر موضوعاتی که در حال حاضر در دستور کار است، در حال انجام است، اما در مورد افرادغیرمجاز سیاست کلی بازگشت این افراد به مرز است. اگر این افراد فاقد مدارک هویتی اعم از آمایش و سرشماری و ... باشند به اردوگاه منتقل شده و از آنجا به مرز برای رد مرز فرستاده می شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز