خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر علوم تأکید کرد:

اردوی راهیان نور و اربعین؛ اثرگذارترین رویداد فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۷۶

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن خرسندی از تشکیل قرارگاه استانی علم‌الهدی، اردوی راهیان نور و اربعین را مهم‌ترین و اثرگذارترین رویداد فرهنگی ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، نشست قرارگاه علم الهدی با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، جعفرپور، قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، هادی قاسمی، فرمانده بسیج دانشجویی کشور و رؤسای دانشگاه‌های استان خوزستان در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد. 

در این نشست، هادی قاسمی، فرمانده بسیج دانشجویی کشور ضمن ارائه گزارش از برگزاری اردوهای راهیان نور به بیان مشکلات و کاستی‌های این حوزه پرداخت. 

رؤسای دانشگاه‌های استان خوزستان نیز ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان را در رفع کاستی‌ها بیان کردند. 

کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این نشست ضمن خرسندی از تشکیل قرارگاه استانی علم الهدی، اردوی راهیان نور و اربعین را مهم‌ترین و اثرگذارترین رویداد فرهنگی دانست و تأکید کرد: انتظار می‌رود دانشگاه‌های استان خوزستان همه همت و تلاش خود را در پشتیبانی و رفع موانع و مشکلات برگزاری راهیان نور به کار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز