خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۰۰ فقره سرقت تلفن همراه در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۶۶

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف ۲۰۰ فقره سرقت تلفن همراه و دستگیری ۸ سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: با وقوع موبایل‌قاپی‌های سریالی از شهروندان در سطح معابر شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند که سرقت‌ها توسط ۸ مرد تبهکار صورت گرفته است. کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آن‌ها افرادی سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در جنوب و شرق تهران را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، آن‌ها را در ۲ عملیات منسجم دستگیر کردند. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به ۲۰۰ فقره سرقت به عنف از طریق موبایل‌قاپی همراه با زورگیری به وسیله سلاح سرد از شهروندان در خیابان‌های تهران اعتراف کردند و مال‌باختگان در مواجه حضوری آن‌ها را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، ولی‌پور گورزی در پایان با بیان این که مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز