خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

ساخت۱۰۰ هزار واحد مسکن استطاعت پذیر در ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۵۱۰

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: حدود ۷۰ درصد از مجموعه درآمدی که سال گذشته اخذ کردیم، برای ساخت پارکینگ هزینه شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا صارمی در مورد اولویت های سال ۱۴۰۳ این معاونت اظهار کرد: مهم ترین اولویت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برای سال آینده، ارتقای شاخص های کیفی زندگی در شهر تهران با رویکرد سرمایه گذاری، افزایش صدور پروانه ساختمانی خصوصا در بافت فرسوده و کاهش زمان آن، افزایش شاخص‌های معماری سبز و استحکام سازه ای است.

وی در خصوص ساخت پارکینگ در شهر تهران هم گفت: سال گذشته از مجموعه درآمدی که اخذ کردیم، حدود ۷۰ درصد آن خرج ساخت پارکینگ شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران درخصوص مهمترین طرح این معاونت در سال آتی نیز گفت: مهمترین طرحی که داریم این است که ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکن استطاعت پذیر را در تهران شروع کنیم تا در سال آینده قیمت مسکن و اجاره در تهران ثبات پیدا کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، صارمی در ارتباط با میزان صدور پروانه‌های ساختمانی در سال جاری هم خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰، ۵هزار و ۴۰۰ پرونده ساختمانی و در سال ۱۴۰۱، ۱۰هزارو۸۰ پرونده ساختمانی و از ابتدای سال جاری تا ۲۹ بهمن ماه هم ۱۲ هزار و ۸۰۰ پروانه ساختمانی صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز