خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش ملی اقتصاد دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۰۹

همایش ملی اقتصاد دیجیتال در انقلاب صنعتی چهارم با حضور مسئولان، دانشجویان، اساتید و شرکت‌های دانش بنیان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این همایش با حضور و سخنرانی عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی آقا محمدی مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران، سیدعلی روحانی معاون وزارت اقتصاد و امور دارایی، خانم حاجی زاده دستیار ویژه معاون علمی، فناوری و توسعه دانش بنیان ریاست جمهوری و رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. 

تنظیم گری، رقابت و بازارهای مالی در بستر دیجیتال، هوش مصنوعی در اقتصاد دیجیتال، مولدسازی با استفاده از ابزارهای دیجیتال و اقتصاد دیجیتال پیشران انقلاب صنعتی از نشست‌های تخصصی این همایش بود. 

روندها و دورنمای اقتصاد دیجیتال در ایران و جهان، نقش دولت در تنظیم‌گری و توسعه اقتصاد دیجیتال، نقش پیشران بخش خصوصی در توسعه اقتصاد دیجیتال، حکمرانی و امنیت داده، تنظیم گری، انحصار و رقابت در بستر دیجیتال، فناوری‌های پیشران و هوش مصنوعی در آینده اقتصاد و مولدسازی با استفاده از ابزارهای دیجیتال از محورهای برگزاری این همایش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز