خبرگزاری کار ایران

میرسلیم :

جریان‌های مختلفی در خارج تلاش می‌کنند پایه‌های نظام را منحرف سازند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۷۴

نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:ما نسبت به نسل جدید انقلاب نتوانستیم وظیفه خود را ادا کنیم. جریان‌های مختلفی در خارج تلاش می‌کنند پایه‌های نظام را منحرف سازند و ده‌ها شبکه و فضای مجازی برای این امر در خارج از کشور به همین منطور فعالیت می‌کنند و یکی از وظایف ما خنثی‌سازی همین موارد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مصطفی میرسلیم، عضو شورای مرکزی موتلفه در حاشیه جلسه خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران درباره امکان ارائه لیست مشترک حزب موتلفه با شورای ائتلاف در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با شورای ائتلاف لیست مشترک نخواهیم داشت، گفت: اما با احزاب دیگر همکاری مشترک داریم. 

نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تأکید کرد: به زودی لیست خود را اعلام می‌کنیم. احتمالا همین امشب یا ظرف یکی دو روز آینده لیست نهایی اعلام شود. 

نماینده مردم در مجلس در ادامه افزود: ۵ ماه پیش فکر می‌کردم به لیست مشترک برسیم، اما نشد بالاخره انسان هست و نفسانیت. 

میرسلیم درمورد انتقال ارزش‌های انقلاب به تسل ندید و شکاف نسلی بین افرادی که انقلاب را درک کردند و کسانی که در دوران انقلاب نبودند اظهار کرد: به دلیل مسائلی که پس از انقلاب پیش آمد از جمله جنگ تحمیلی، ما در پرورش مدیران برای انقلاب عقب افتادیم و از نیروهایی استفاده کردیم که شاید نتوانستند نیازها را کاملا برآورده کنند. 

او ادامه داد: ما نسبت به نسل جدید انقلاب نتوانستیم وظیفه خود را ادا کنیم. جریان‌های مختلفی در خارج تلاش می‌کنند پایه‌های نظام را منحرف سازند و ده‌ها شبکه و فضای مجازی برای این امر در خارج از کشور به همین منطور فعالیت می‌کنند و یکی از وظایف ما خنثی‌سازی همین موارد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز