خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خبر داد:

ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر در دو نقطه از مناطق ۶ و ۱۱

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۶۵

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران از ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر (عج) در دو نقطه از مناطق ۶ و ۱۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا، نشست ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، سید محمد موسوی، شهردار منطقه۱۱، مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، مدیران و مشاورین این حوزه برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در این  نشست پس از استماع گزارشاتی در خصوص اقدامات انجام‌شده برای ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر (عج) گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر (عج) دو محل جدید در مناطق ۶ و ۱۱ برای استقرار دستفروشان محدوه چهارراه و خیابان ولی‌عصر (عج) تعیین و تا پیش از سال جدید این اقدام اجرایی خواهد شد.

وی افزود: طرح ساماندهی دستفروشان و بساط‌گستران خیابان ولیعصر(عج) در دو جبهه شمالی و جنوبی در مرز مناطق ۶ و ۱۱ از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و با همکاری نیروهای شرکت شهربان، نیروی انتظامی و عوامل اجرایی مستقر در مناطق مذکور عملیاتی می‌شود.

نظری در ادامه به جانمایی و آماده‌سازی بازارچه سرمد در منطقه ۱۱ جهت ساماندهی دستفروشان خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: انشاءالله پس از این هم معشیت و کسب‌وکار دستفروشان رونق می‌گیرد و هم انضباط شهری در معابر این شریان مرکزی شهر تهران رعایت خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همچنین محل دیگری نیز به همت منطقه ۶ با فاصله ۱۰۰ متری با چهارراه ولی‌عصر (عج) برای استقرار دستفروشان در پارک دانشجو و تئاتر شهر پیش‌بینی شده است.

به گفته نظری، با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و نیروهای شهربان و معبربان با هرگونه سد معبر در این چهارراه برخورد خواهد شد.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جریان این جلسه شهرداران مناطق ۶ و ۱۱ و مدیران عامل شرکت ساماندهی و شهربان به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه‌ها و اقدامات پیش رو پرداختند و بر لزوم تداوم ساماندهی دستفروشان این محدوده تاکید کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز