خبرگزاری کار ایران

تخصیص بیش از ۱۴ همت از بودجه ۱۴۰۳ به موضوعات فرهنگی و اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۲۷

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ۱۵۰ همت بودجه مصوب شهرداری تهران در شورا برای سال آینده بیش از ۱۴ همت به بخش فرهنگی و اجتماعی اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، علیرضا نادعلی، با بیان اینکه تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل در حوزه فرهنگی و اجتماعی طرح‌هایی را به عنوان اولویت در سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند، اظهار کرد: علاوه بر این طرح‌ها، اجرای پروژه‌ها و طرح‌های امسال نیز در سال آینده تداوم خواهد یافت و ناچاریم برای تمام این بخش‌‎ها اعتبار در نظر بگیریم.

وی با اعلام اینکه در بودجه‌ریزی بخش فرهنگی احکام برنامه چهارم توسعه نیز مورد توجه قرار گرفته است، یادآور شد: با توجه به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن، اقدامات مربوطه در مجموعه‌هایی از جمله سازمان ورزش، سازمان فرهنگی و هنری و مؤسسه همشهری دنبال خواهد شد.

نادعلی تأکید کرد: با توجه به کاهش بودجه بخش فرهنگی نسبت به سایر بخش‌ها از جمله حمل و نقل سعی بر این بود که اولویت‌ها به گونه‌ای تعیین شود که تلاش بخش اجرایی شهرداری برای به ثمر رساندن طرح‌های این حوزه توسعه پیدا کند.

وی همچنین تصریح کرد: از ۱۵۰ همت بودجه مصوب شهرداری تهران در شورا برای سال آینده بیش از ۱۴ همت به بخش فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته که رشد قابل توجهی نسبت به بودجه امسال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز