خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

مهار آتش در یک منزل قدیمی در خیابان خیام

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۱۵۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار آتش در یک منزل قدیمی در خیابان خیام خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:22 شب گذشته یک مورد آتش سوزی در یک ملک قدیمی در خیابان خیام خیابان کارکن اساسی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می شود. 

وی با بیان اینکه 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه در محدوده قدیمی تهران بود که به علت باریک بودن کوچه خودروهای سنگین امکان ورود به کوچه را نداشتند و خودروهای سبک به محل حادثه اعزام شده و آتش نشانان با استفاده از شیرهای هیدارنت که از سال های اخیر در محله های قدیمی بارگذاری شده بود لوله کشی کرده و آب رسانی را به خوبی انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: محل حادثه یک ملک قدیمی به وسعت 250 متر بود که بسیار قدیمی بود و حتی تیرهای استفاده شده در این ملک نیز از نوع چوب بود. بخشی از این ملک در گذشته تخریب شده بود اما در قسمت غربی ملک مواد اولیه کفاشی در آنجا نگهداری می شد و همین قسمت نیز دچار آتش سوزی شده و به سایر بخش های ملک سرایت کرده بود. 

ملکی تصریح کرد: به دلیل وسعت آتش سوزی و زبانه های آتش یک ملک دو طبقه قدیمی نیز در کنار این ملک وجود داشت که آن هم در هر دو طبقه کارگاه کفاشی بود و آتش به هر دو طبقه سرایت کرده بود و در حال سرایت به سایر منازل بود. آتش نشانان به سرعت عملیات اطفاء را شروع کرده و با تلاش بسیار باتوجه به اینکه عملیات در این کوچه بن بست بسیار سخت بود کار را آغاز کرده و خود را به کانون آتش رسانده و توانستند آتش را تحت کنترل خود در آورده و عملیات لکه گیری و ایمن سازی را نیز انجام دادند. این عملیات در ساعت 0:30 بامداد به پایان رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز