خبرگزاری کار ایران

امروز نوجوانان دیگران را به رای دادن ترغیب می‌ کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۳۶۷

وزیر آموزش و پرورش در همایش بزرگ جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی شهر تهران گفت:‌ کجای دنیا برای نوجوانانش جشن تکلیف سیاسی می‌گیرند، این نشان از اهمیت انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور است. پیام این جشن تکلیف سیاسی به دنیا این است که ما در آستانه فتح قله، برای آینده آماده هستیم و این انرژی نوجوانان این کشور است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضا مرادصحرایی در همایش بزرگ جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی شهر تهران، ضمن تبریک روز ولادت امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، گفت: مسیر اقتدار کشور از مدرسه‌ها می‌گذرد و دانش آموزان رای اولی اقتدار و آینده را تضمین خواهند کرد. 

وی در ادامه، گفت: پیام این همایش این است که استقلال خود را قدر می‌دانیم. 

عضو کابینه دولت مردمی، با اشاره به اتفاقات تلخ پیش از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در گذشته‌ای نه چندان دور سه رئیس جمهور بدون اطلاع و اجازه شاه به کشور آمدند، اما امروز هیچ فرد یا قدرتی جرئت تعرض به کشور را ندارد. 

وی با اشاره به توانمندی‌های کشور، گفت: امروز نیاز کشور در حوزه‌های غذایی، پزشکی، نظامی و سایر موارد در داخل کشور تامین می‌شود و این نشان از تخصص بالای دانشمندان جوان این کشور دارد. 

صحرایی با تاکید بر قدردانی از شهدای انقلاب اسلام، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ما عزت، اقتدار و آبرو داده است و باید این استقلال و آزادی را قدر دانست. 

وزیر آموزش و پرورش به اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم در این کشور تصمیم می‌گیرند چه کسی نماینده آن‌ها در مجلس شورای اسلامی باشد و حرف اول و آخر در انتخاب پیش‌رو را مردم می‌زنند. 

وی در ادامه افزود: کجای دنیا برای نوجوانانش جشن تکلیف سیاسی می گیرند، این نشان از اهمیت انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور است. 

صحرایی در این همایش، تصریح کرد: پیام این جشن تکلیف سیاسی به دنیا این است که ما در آستانه فتح قله، برای آینده آماده هستیم و این انرژی نوجوانان این کشور است. 

وی با تاکید بر مشارکت در انتخابات پیش‌رو، گفت: نوجوانان امروز اعلام کردند نه تنها رای خواهند داد بلکه دیگران را نیز به رای دادن ترغیب می‌کنند. 

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار کشور در جهان دارد، گفت: نقش آفرینی ایران در منطقه و دنیا انکار ناپذیر است. 

وی در ادامه، گفت: شهدا شاهد اقتدار و قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران هستند و این پیام آزادی و استقلال این ملت است

صحرایی در پایان در جمع دانش‌آموزان، اظهار کرد: به عنوان یک معلم به نسل آینده این کشور افتخار می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز