خبرگزاری کار ایران

پیام وزارت آموزش و پرورش به مناسبت روز پاسدار

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۷۶

بی‌شک مسیر ایران قوی از مدارس قوی می‌گذرد و آینده ایران عزیز را می‌توان در امروز مدارس کشور به نظاره نشست، از این رو استمرار خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عرصه آموزش و پرورش و فرهنگ کشور می‌تواند نتایجی مبارک و قدرتی فزاینده برای آینده ایران عزیزمان به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سوم شعبان المعظم سالروز ولادت فرخنده و خجسته چراغ هدایت و کشتی نجات امت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، تجلی عشق و ارادت و دلدادگی به معلم بزرگیست که آزادگان جهان در کلاس او درس خداجویی، ظلم ستیزی، حق طلبی و پاسداری از حریم انسانیت و مرزهای الهی را فرا می‌گیرند. 

حضرت سیدالشهداء علیه السلام نوری تابنده است که در پهنه جغرافیای عالم و بستر همیشه تاریخ شاگردان بی‌شماری را در مکتب ایثار و شهادت خود می‌پروراند. 

تجلی روح بخش وجود آن حضرت دل‌های مشتاق و جان‌های شیدای محبان را حیاتی نو می‌بخشد و در مکتب این بزرگ معلم عالم امکان، می‌باید به زانوی ادب بر زمین نشست و درس زندگی آموخت. 

نامگذاری این روز سعید به نام پاسدار فرصتی مغتنم برای تجلیل از عزیزانی است که با اقتدا به سرور و سالار شهیدان به پاسداری از انقلاب اسلامی همت گمارده‌اند و مخلصانه و بی‌ادعا در عرصه خدمت به مردم مشغول مجاهدتی خستگی ناپذیر هستند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که تکیه‌گاهی مستحکم و اطمینان بخش برای مردم عزیز کشورمان و ملت‌های آزاده جهان محسوب می‌شود. سپاه مظهر قدرت و اقتدار کشور است و از این رو هر مولفه قدرت آفرین برای ایران اسلامی در منظومه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاهی ویژه دارد

بی‌شک مسیر ایران قوی از مدارس قوی می‌گذرد و آینده ایران عزیز را می‌توان در امروز مدارس کشور به نظاره نشست، از این رو استمرار خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عرصه آموزش و پرورش و فرهنگ کشور می‌تواند نتایجی مبارک و قدرتی فزاینده برای آینده ایران عزیزمان به همراه داشته باشد. ما ضمن تبریک و تهنیت این عید فرخنده به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی از همراهی و همکاری سپاه در مسیر تحقق مدرسه قوی ایران قوی قدردانی می‌کنیم و باور داریم در سایه این همدلی و همراهی حرکت به سوی قله‌های پیشرفت و عزت شتابی مضاعف خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز