خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فراجا به مناسبت روزهای «پاسدار» و «جانباز»

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۶۲

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن روزهای «پاسدار» و «جانباز» را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) در پیامی فرا رسیدن روزهای «پاسدار» و «جانباز» را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«سپاه پاسداران، نهاد بسیار ارزشمندی است که دارای شأن معنوی و انقلابی است. ولید و فرزند انقلاب است، تربیت‌شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب هم حق دارد، در عین حال رابطه متقابل است. (مقام معظم رهبری ۲۶/۶/۱۳۷۶)

شکوه پرصلابت امروز ایران اسلامی، میراث سترگ آزادگی و جانفشانی‌های بزرگ‌مردمانی است که از برکت نفوس روحانی و حضور آسمانی‌شان نهال انقلاب بالنده و حدیث غرورآفرین مجاهدت‌هایشان در قلب تاریخ جاودانه گردید. انسان‌هایی بی‌ادعا، از جان گذشته، صادق و فداکار که غایت اندیشه و اقدام‌شان اعتلای روز افزون اسلام و ایران عزیز است.

بی‌شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مکتبی و مومنی چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشتند و با روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و ازخودگذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزتمداری و افتخار مبدل ساختند. هماهنگی و هم‌افزایی پاسداران انقلاب اسلامی با سایر نیروهای مسلح، مزیتی غیر قابل انکار است که باعث شده است شبکه دفاعی کشور آسیب‌ناپذیر شود و در طریق اقتدار، صلابت و استحکام روزافزون قرار بگیرد.

جانبازان عزیز میهن اسلامی‌مان نیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند. 

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که مفتخر به حضور و نقش‌آفرینی جمع کثیری از پاسداران و جانبازان در سازمان خود است، ضمن تبریک این مناسبت‌های نورانی (روز پاسدار و روز جانباز) به قاطبه پاسداران غیور و جانبازان عزیز و مردم غیرتمند ایران اسلامی اعلام می‌دارد در عمل به رسالت مکتبی و سازمانی خود همواره در خدمتگزاری به مردم مؤمن و شریف کشور عزیزمان ایران و تأمین نظم و امنیت و آرامش در خور شأن آنان ثابت قدم بوده و با وحدت و همدلی خالصانه با سایر برادران خود در دیگر سازمان‌های نیروهای مسلح به تأکید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و بسیج چونان ید واحده عمل خواهد کرد. 

گرامی باد یاد و خاطره شهدای والا مقام عرصه دفاع مقدس، دفاع از حرم و نظم و امنیت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز