خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراجا:

اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی از امروز در تهران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۰۵

سخنگوی فراجا گفت: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد محله محور از برنامه هایی است که در طرح همیاران آرامش اجتماعی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا در حاشیه طرح همیاران آرامش اجتماعی که ظهر امروز در مسجد جامع نارمک برگزار شد، گفت: طرح همیاران آرامش اجتماعی در سایه مشارکت با سازمان امور اجتماعی کشور از این مسجد امروز پایه گذاری و شروع شده است و در کل تهران انشالله این کار عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح در چندماه آینده در سراسر کشور اجرا خواهد شد، ادامه داد: در واقع این طرح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد محله محور است همه ما می دانیم که پدیده ها متعدد و متنوع هستند مانند شبکه های اجتماعی که امروزه یک پدیده نوین هستند و در مواجهه با پدیده ها باید به کودکان آموزش دهیم که چگونه با آن برخورد کنند و نیاز است که با همکاری معتمدان محل در این زمینه برنامه هایمان را انجام‌ دهیم در واقع وقتی مردم پای کار می آیند کار پلیسی ما راحت‌تر می شود.

سخنگوی فراجا گفت: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد محله محور از برنامه هایی است که در این طرح اجرا می شود. هدایت و مدیریت این کار نیز در سایه اقداماتی است که کلانترها و سرکلانترها در حوزه استحفاظی خود انجام می دهند و در همکاری با سایر دستگاه‌ها مشکلات را به صورت تیمی رفع می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز