خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

حضور مردم در صحنه‌ های سیاسی نظام، بالاترین مولفه قدرت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۰۵

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: خدا را شکر بعد از 45 سال مردم باغیرت و باهمت در راهپیمایی حضور دارند و این تجلی حمایت مردم از نظام سیاسی کشور عزیزمان ایران اسلامی یک مولفه قدرت در نظام محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در حاشیه راهپیمایی  22 بهمن اظهار داشت: سالروز چهل و پنجمین  پیروزی انقلاب اسلامی که همه مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران عزیزمان در جشن آن حضور دارند، تبریک عرض می کنم.

سردار شرفی ادامه داد: بنده بالای 60 سن سال دارم و از سال 57 تا الان در راهپیمایی ها حضور دارم و در همه این سال ها این جمعیت را با همین شور و حال و اعتقاد دیده ام.

وی افزود: امروز هم به لحاظ شرایط سیاسی و امنیتی خاصی که در منطقه داریم و تحولاتی که در حوزه غزه شاهد هستیم و شرایط خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی خدا را شکر بعد از 45 سال مردم باغیرت و باهمت در راهپیمایی حضور دارند و این تجلی حمایت مردم از نظام سیاسی کشور عزیزمان ایران اسلامی به عنوان یک مولفه قدرت در نظام ما است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا عنوان کرد: ما براساس نظرات امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی" بالاترین مولفه قدرت را حضور مردم در صحنه های سیاسی نظام جمهوری اسلامی می دانیم که امروز هم مردم با تمام توان همراه خانواده اعم از کوچک و بزرگ زن و مرد آمدند پای کار و خیابان های تهران مملو از جمعیت است.

وی اظهار داشت: ما در سراسر کشور در سطح خیابان ها چه در حوزه های شهری و روستایی این صحنه حضور را به همین شکل می بینیم و قدرشناس این مردم عزیز هستیم. مردم هم انصافا ثابت کردند که پشتیبان آرمان های نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه هستند و در شرایط سخت  از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار شرفی تصریح کرد: ان شاءالله همین مردم پرشور را در پای صندوق های رای نیز حضور پیدا کنند تا یکبار دیگر ثابت کنند که حامی صد در صد نظام جمهوری اسلامی هستند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حمایت از غزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز