خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس‌جمهور صورت گرفت؛

افتتاح ۶۷ پروژه محیط‌زیستی به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۳۳

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست از افتتاح ۶۷ پروژه محیط زیستی در ۱۷ استان کشور با اعتباری بالغ بر ۴۸ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نورمحمدی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست در مراسم افتتاح همزمان ۶۷ پروژه محیط‌زیستی که صبح امروز (شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲) با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد، اظهار داشت: در سومین مرحله از افتتاحیه پروژه‌های محیط‌زیستی ۶۷ پروژه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در نخستین افتتاحیه در هفته محیط‌زیست در ۱۹ استان کشور، ۱۰۱ پروژه محیط‌‌زیستی با اعتباری بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال، افتتاح شد. در دومین مرحله از افتتاح پروژه‌ها در ۱۵ استان کشور در هفته دولت، ۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال افتتاح شد و امروز نیز ۶۷ پروژه در ۱۷ استان کشور با اعتباری بالغ بر ۴۸ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست بیان کرد: از ۶۷ پروژه یادشده، ۱۵ پروژه تصفیه فاضلاب، ۱۲ پروژه مربوط به فیلتراسیون و ایستگاه‌های سنجش هوا، ۱۲ پروژه متعلق به ساخت و توسعه پاسگاه‌های محیط‌بانی، ۱۲ پروژه نیز برای پایش آنلاین صنایع و همچنین ۱۰ پروژه نیز برای زیرساخت‌ها، ۳ پروژه مربوط هوشمندسازی و ۳ پروژه برای آموزش است.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، نورمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها در این مرحله مربوط به استان خراسان رضوی با ۱۹ پروژه، استان تهران با ۸ پروژه و استان لرستان، همدان و آذربایجان غربی با ۶ پروژه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز