خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت:

در تهران به ۱۳۵ بازار جدید میوه و تره‌بار نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۱۹

معاون شهردار پایتخت گفت: در سطح شهر تهران به ۱۳۵ بازار میوه و تره‌بار جدید نیاز داریم و اگر زمین‌ها تملک شود، این بازارها بازار افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در مراسم بهره‌برداری از ۲۲ بازار میوه و تره‌بار در سطح پایتخت گفت: اعیاد پیش رو و سال جدید، روزهای پرتلاشی برای همکاران ما در شهرداری تهران و خاصه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران خواهد بود و ما شکرگزار این فرصت خدمت هستیم.

وی افزود: تدبیر شورا و شهردار تهران در مورد سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری افزایش کیفیت، کمیت، تنوع، به همراه عرضه محصولات با قیمت مناسب و دستیابی به هدف توسعه و دسترسی محلی مطلوب است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: رضایت مردم بالاترین شاخص برای ماست و استقبال مردم به معنای کیفیت خدمات‌دهی مناسب است که امیدوارم روز به روز رشد داشته باشد. علاوه بر موضوع کیفیت، تعداد، تنوع و... به موضوع نحوه برخورد و احترام به شهروندان نیز تاکید ویژه‌ داریم و این مهم خط قرمز ماست، اگر بازاری این موارد را رعایت نکند، مورد اصلاح و بازنگری قرار خواهد گرفت.

نظری با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت محصولات میوه و تره‌بار تهران، عنوان کرد: سعی داریم حتما همه کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره‌بار را به لباس یکدست مجهز کنیم که روی لباس حتما نام همکاران درج خواهد شد. ارائه چرخ دستی در بازارها در محل‌هایی که ظرفیت داشته باشند نیز برای رفاه بیشتر شهروندان در دستور کار است.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ابتدای دوره کنونی مدیریت شهری بالغ بر ۲۵۰ بازار میوه و تره‌بار داشتیم. برای افزایش این تعداد مقرر شد که ۱۰۰ میدان و بازار اضافه کنیم. اگر ۱۰۰ زمین را تملک می‌کردیم، ۱۰۰ بازار را افتتاح می‌کردیم که بابت این موضوع که صد زمین تاکنون تملک نشده از مردم عذرخواهی می‌کنم. 

وی در پایان گفت: در سطح شهر تهران به ۱۳۵ بازار میوه و تره‌بار جدید نیاز داریم و اگر زمین‌ها تملک شود، این بازارها بازار افتتاح خواهد شد. سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران در قیمت گذاری تره بار و گوشت و مرغ موثر است و از سازمان میادین الگوبرداری می‌شود. 

گفتنی است، صبح امروز (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) آیین بهره‌برداری از ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در سطح پایتخت، توسعه ۲ میدان موجود و آغاز اجرای طرح فروش مجازی میادین میوه و تره‌بار تهران در قالب یکصدمین پویش امید و افتخار مدیریت شهری پایتخت در محله آستانه شهرری برگزار شد. 

در این مراسم حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر، مهدی بختیاری‌زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و جمع دیگری از مدیران شهری پایتخت حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز