خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران :

رشد و ارتقای پیشرفت کشور مرهون تلاش، همفکری و اتحاد ملت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۶۸۷

​استاندار تهران گفت: رشد و ارتقای پیشرفت کشور مرهون تلاش، همفکری و اتحاد ملت است.

به گزارش ایلنا، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر پنجشنبه و در هجدهمین آیین ملی بزرگداشت، عطرافشانی مزار شهدای ادیان توحیدی، اظهارداشت: امروز ۴۵ سالگی انقلاب را پشت سر می‌گذاریم، بهانه ای است به مناسبت دهه فجر از شهدای عزیز تجلیل کنیم که با ایثار خون و جانشان برای میهن و ادای دین برای پیشرفت کشور و دفاع از خاک ملت بزرگ جانشان را فدا کردند.

وی عنوان کرد: به طور قطع آنچه که دشمن در تلاش است بین اقوام ایرانی اختلاف ایجاد کند و ملت را از یکپارچگی رها کند اما دشمن باید بدانند که ملت ایران نه امروز بلکه در طول تاریخ ثابت کرده که یک ملت متحد و منسجم، هدف دار برای تقویت ریشه های اتحاد است و انشالله در رسیدن به قله اوج در کنار هم خواهند بود. 

استاندار تهران بیان کرد: تردیدی نیست امروز ما نگاه اقلیت و اکثریت نداریم یک امت واحد هستیم و باید در کنار هم ایران عزیز را بسازیم و آن را به نقطه اوج از تعالی برسانیم.

به گفته فخاری، رشد و ارتقای سطح پیشرفت کشور مرهون تلاش و همفکری و اتحاد ملت است و یقین داریم مسلمانان در کنار سایر ادیان در یک جغرافیای پهناور و متأثر از ظرفیت های دانش محور حتما کشور را به یک نقطه ای از تلقی و پیشرفت غیر قابل جبران خواهند رساند.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ظهور منجی عالم بشریت که ما مسلمانان اعتقاد داریم در کنار ایشان همه پیامبران ادیان خاصه حضرت عیسی حضور خواهند داشت، دنیا را به عدل و داد برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز