خبرگزاری کار ایران

آقامیری:

شهرداری تهران به دلیل دغدغه‌مندی به موضوع آسیب‌های اجتماعی ورود کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۹۹

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران به دلیل دغدغه مندی به موضوع آسیب‌های اجتماعی ورود کرده است.

به گزارش ایلنا،آیین افتتاح فاز دوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر۹ و آغاز عملیات اجرایی فاز۳(پویش‌شهر) شهرداری تهران امروز شنبه_ چهاردهم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲- در سلسله پویش‌های امید و افتخار برگزار شد.

محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: کار بزرگی در شهرداری تهران شروع شده است. امروز که در سالهای پایانی این دوره مدیریت شهری هستیم اثرات خدمات کم کم ظاهر می‌شود و سال بعد سال حضور و بروز فعالیت شهرداری در این دوره باشد.

وی افزود: این احساس در مردم به وجود آمده است که بعد از یک دوره افول در شهرداری، دوره جدیدی شروع شده است‌.

آقامیری افزود: در خصوص برنامه عمرانی و حمل و نقلی انشالله در روزهای پایانی سال و سال‌های آینده کارهای فاخری انجام می‌شود و به همین دلیل از معاونت حمل و نقل تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی و مسئله معتادان متجاهر یکی از دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر بود. معتادان متجاهر و حضور آنها در محلات یکی از مشکلات شهروندان و جمع آوری آنها مطالبات مردمی بود و شهروندان درخواست حل موضوع را داشتند. امروز یک اتفاق بزرگ در حال رخ دادن است که نگرانی خانواده ها را برطرف می‌کند.

وی با بیان اینکه حکمی که رئیس جمهور به شهردار تهران به عنوان دستیار ویژه  در حوزه آسیب های اجتماعی داد، نشان داد که این توانایی در این مجموعه دیده شده است، گفت: لازم است سازمان‌های دیگر هم به شهرداری تهران در این موضوع کمک کنند. امروز برای همه معتادین متجاهر و حتی برای افراد کارتن خواب هم ظرفیت ایجاد شد.

به گزارش شهر، آقامیری در پایان خاطرنشان کرد: امروز شهرداری به دلیل دغدغه، اقداماتی از قبیل افتتاح یاور شهرها را انجام می‌دهد که مسئولیت اصلی اش با شهرداری نیست. در شروع این دوره مدیریت، دوستانی که در مدیریت شهری قبل بودند توصیه می‌کردند که به این موضوعات ورود نکنید، اما شهرداری به دلیل دغدغه انسانی به این موضوع ورود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز