خبرگزاری کار ایران

آیا انتخابات در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۹۸

سرپرست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: آمادگی اجرای برگزاری انتخابات الکترونیکی داشتیم، اما براساس تصمیم شورای نگهبان انتخابات الکترونیکی در تهران نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «عباس جوهری» سرپرست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران امروز در نشستی خبری درباره شعب انتخابات گفت: ۶ هزار و ۸۱۱ شعبه رای برای انتخابات داریم. تمهیدات دیگری در بحث شعب سیار نیز مدنظر قرار گرفته است.

وی درباره الکترونیکی شدن انتخابات گفت: ما آمادگی اجرای برگزاری انتخابات الکترونیکی داشتیم، اما براساس تصمیم شورای نگهبان انتخابات الکترونیکی در تهران نخواهیم داشت.

جوهری با بیان اینکه در تهران حدود ۱۲ هزار و ۵۳۷ نفر برای شرکت در انتخابات پیش ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل رشد ۳ برابری داشت، گفت: ۶ هزار و ۲۷۱ نفر از این تعداد ثبت نام شان نهایی شد که رشد ۶۶ درصدی نسبت به دوره قبل را شاهد بودیم.

معاون اجتماعی سیاسی استاندار تهران گفت: ۸۲ درصد از اینها تاییدیه هیات اجرایی را دریافت کرده ‌و ۷ درصد عدم تایید را دریافت کردند و بخشی هم عدم احراز گرفتند که این آمار نیز نسبت به دوره قبل رشد قابل توجهی داشت. تا ۳۰ بهمن آمار نهایی اطلاع رسانی می شود. در انتخابات خبرگان نیز اسامی ۲۸ نفر تایید شد و افرادی که تائید صلاحیت نشدند فرصت اعتراض دارند.

جوهری گفت: در شهرهای قم، رشت، خمام، آبادان و ملایر فرآیندهای اخذ رای و شمارش ارا بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز