خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران خبر داد: 

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۲۵ پروژه در شهرستان تهران همزمان با ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۸۹۲

فرماندار تهران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر تعداد ۳۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۷۸۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود. 

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، در جلسه هماهنگی برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌ها در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: تعداد ۳۲۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۳۷۸۲ میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. 

احمد قیومی افزود: از این تعداد ۱۵۰ پروژه با اعتبار ۱۳۲۳۲ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های شهری و تعداد ۱۷۵ پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های روستایی است. 
 
فرماندار تهران اضافه کرد: از تعداد کل ۳۲۵ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان تهران، تعداد ۲۷۸ پروژه افتتاحی و ۴۷ پروژه کلنگ زنی است که مطابق برآورد اولیه در این پروژه‌ها برای حداقل ۵۰۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است. 
 
معاون استاندار بیان کرد: از لحاظ بیشترین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی تعداد ۳۷ پروژه مربوط به حوزه آب و فاضلاب است که شامل احداث ۴ مخزن آب اضطراری مقاوم در برابر زلزله در بوستانهای سطح شهر، حفر ۶ حلقه چاه مدیریت بحران شهر تهران، احداث ۱۳ باب مخزن ذخیره اضطراری جهت تأمین آب مورد نیاز در شرایط بحرانی و سایر پروژه‌های مربوط به اصلاح و بازسازی شبکه و انشعابات آب در سطح شهرستان تهران است. 
 
قیومی گفت: همچنین ۱۷ پروژه مربوط به حوزه گردشگری است که از جمله مهمترین آن میتوان به افتتاح هتل ۴ ستاره در محدوده بلوار کشاورز و احداث ۳ مجتمع گردشگری اشاره کرد. 
 
قیومی اضافه کرد: ۱۴ پروژه مربوط به فضای آموزشی با ۴۰ کلاس درس، (۳۴) پروژه در حوزه‌های تأمین و توزیع برق پایدار و افزایش ظرفیت پستهای برق، ۱۲ پروژه در حوزه مخابراتی، ۸ پروژه مربوط به صنعت و تجهیزات خودررویی، ۵ پروژه مربوط به احداث و بازسازی خطوط ریلی راه آهن، ۵ پروژه در حوزه سلامت و فضای بهداشتی درمانی، ۲ پروژه مربوط به عملیات آبخیزداری و کنترل سیل دیگر پروژه‌های قابل بهره برداری در شهرستان تهران است. 
 
معاون استاندار و فرماندار تهران در پایان گفت: برای عمران و آبادانی روستاهای شهرستان تهران نیز تعداد ۱۷۵ پروژه شامل بهسازی معابر روستایی، آسفالت راه‌های دسترسی، تأمین روشنایی در برخی محورها و انتقال آب شرب کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که با بهره برداری از آن‌ها خدمات مطلوبی به روستاییان شریف شهرستان تهران ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز