خبرگزاری کار ایران

شرکت شهروند در سال ۱۴۰۳ وارد بورس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۱۲۳

مدیرعامل شرکت شهروند درباره آخرین وضعیت بورسی شدن این شرکت گفت: مسائل و مشکلات برند شهروند برای ورود به بورس حل شده است و در مسیر انتقال اسناد مالکیتی قرار دارد و در سال ۱۴۰۳ این برند وارد بازار سرمایه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، داوود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند گفت: توافقات خوبی با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران صورت گرفته است تا در شب عید در تامین سبد کالای شاغلان و بازنشستگان ایفای نقش موثری داشته باشیم. تمام ظرفیت شرکت شهروند در اختیار پرسنل شهرداری تهران است و امیداورم به ما اعتماد کنند.

وی با بیان این که در فروشگاه‌های شرکت شهروند در روزهای خلوت ۴۰ هزار و در روزهای شلوغ بیش از ۶۰ هزار فاکتور فروش کالا صادر می‌شود، ادامه داد: شرکت شهروند به طیف وسیعی از افراد خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهروند دادامه داد: حرکت توسعه شهروند شروع شده و توافقات خوبی با برخی از سازمان‌های شهرداری تهران مثل سازمان اتوبوسرانی آغاز شده است. یک فضای بسیار وسیعی در دستور کار شهرداری تهران است که اگر تحویل و تجهیز شود، با مساحت ۱۷ هزار مترمربع می‌تواند در مجتمع رفاهی، تفریحی، توریستی شرق جدید بزرگترین هایپر تهران باشد.

این مقام مسئول در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما مبلغ و تعهدات مالی مربوطه را انجام داده‌ایم، ولی سازمان پایانه‌ها هنوز محل را به ما تحویل نداده است، به محض تحویل محل و انجام مقدمات قانونی به سمت طراحی، انتخاب مشاور، پیمانکار و تجهیز خواهیم رفت‌.

قربانیان درباره فروش آنلاین هم اظهار داشت: در گذشته فروش آنلاین را در سه فروشگاه داشتیم، اما با تدابیر شهردار تهران در راستای تحقق شهر هوشمند و کاهش رفت‌وآمد شهروندان، امروز فروش آنلاین در ۲۵ شعبه از طریق سایت شهروند و اپلیکیشن شهرزاد انجام می‌شود و مردم می‌توانند بدون مراجعه حضوری نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی درباره آخرین وضعیت بورسی شدن شرکت شهروند هم گفت: مسائل و مشکلات برند شهروند برای ورود به بورس حل شده است و در مسیر انتقال اسناد مالکیتی قرار دارد. یک سری اسناد و مبایعه‌نامه با شهرداری داریم که به واسطه افزایش سرمایه، اماکنی را به عنوان آورده سهامدار در اختیار شرکت شهروند، قرار داده است که انتقال این اسناد مالکیتی درحال انجام است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، قرنیان تاکید کرد: شهروند یک برند سودده است و با همین تفکر باید وارد بورس شود. اگر مشکلات باقیمانده حل شود، شرکت شهروند در سال آینده وارد بازار سرمایه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهروند درباره تخفیف‌های روزهای پایانی سال هم توضیح داد: در روزهای پایانی سال، کالاهای اساسی مثل برنج و روغن را با نرخ مصوب و تنظیم بازار در فروشگاه‌های شهروند عرضه خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز