خبرگزاری کار ایران

جزئیات برگزاری نمایشگاه خودرو در مجموعه شهر آفتاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۵۲

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو در این مجموعه فرهنگی گفت: بزرگترین رویداد خودرویی کشور در سال ۱۴۰۲، از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، عباس تقدسی‌نژاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه خودروی تهران با حضور نقش‌آفرینان عرصه تولید، واردات و قطعه‌سازی صنعت خودرو در مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع برگزار خواهد شد. 

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب ادامه داد: فضای نمایشگاهی مذکور شامل تمام سالن‌های نمایشگاهی شهر آفتاب و سازه‌های موقت برای جانمایی برخی خودروهای ویژه است. همچنین تست درایو خودروهای سبک و سنگین نیز در حاشیه این رویداد پیش‌بینی شده است. 

وی همچنین از آغاز فرآیند ثبت‌نام خبرنگاران برای حضور در مراسم افتتاحیه و Press Day خبر داد و گفت: جزئیات آن در سایت نمایشگاه شهر آفتاب قابل مشاهده است و خبرنگاران می‌توانند تا روز شنبه ۷ بهمن‌ماه برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام برخط داشته باشند. 

تقدسی‌نژاد با تاکید بر اهمیت حل مساله در جریان برگزاری رویدادهای نمایشگاهی عنوان کرد: صنعت خودرو یکی از ریشه‌دارترین صنایع ایران است که ذی‌نفعان آن از جمله خودروسازان و قطعه‌سازان و همچنین مردم به عنوان مصرف‌کننده نهایی محصولات این صنعت، مطالبات و دغدغه‌هایی دارند. به‌دنبال آسیب‌شناسی مسائل صنعت خودرو و در حدد بضاعت این رویداد، جمع‌بندی راهکارها برای هر یک از این چالش‌ها هستیم. 

وی در پایان تمرکز صرف بر غرفه‌فروشی را در برگزاری نمایشگاه‌ها نادرست تلقی کرد و گفت: شعار هر نمایشگاه حل یک مساله را با جدیت دنبال می‌کنیم. می‌خواهیم، صاحبان صنایع مختلف از اشتیاق پیگیری موضوعات صنفی و صنعتی‌شان، راهی نمایشگاه شهر آفتاب شوند. معتقدیم که برگزاری نمایشگاه‌ها یک فرصت تلقی می‌شود؛ فرصتی که بابت گردهمایی ذی‌نفعان صنایع مختلف حاصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز