خبرگزاری کار ایران

توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار پاکت شیر در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه ابتدایی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۷۳۳

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان گفت: توزیع شیر در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه ابتدایی با ۱۸۶ هزار دانش آموز در ۲۴ شهرستان و منطقه آغاز شده است که تاکنون در ۸ مرحله و هر هفته ۲ بار، در قالب یک میلیون و ۵۰۰ هزار پاکت شیر توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، پرویز عبدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان با اشاره به توزیع شیر در بین دانش آموزان این استان گفت: با توجه به نقش شیر در رشد و نمو سلامت دانش آموزان خوشبختانه با اقدامات دولت سیزدهم به ویژه شخص ریاست جمهور و پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در مدارس به خصوص عملیاتی کردن ساحت‌های ۶گانه این سند، با توزیع شیر در مدارس به ساحت زیستی و بدنی توجه ویژه‌ای شده است. 

وی افزود: استان لرستان جز اولین استان‌هایی بود که با تشکیل کمیته استانی و همکاری استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش، توانست با شرکت شیر پگاه قراردادی منعقد کند. 

عبدی اضافه کرد: با برگزاری ۳ جلسه در استانداری توانستیم در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۲ قرارداد مذکور را منعقد کنیم و از ۲۰ آذر ماه توزیع شیر در مدارس را آغاز کردیم. 

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان گفت: توزیع شیر در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه ابتدایی با ۱۸۶ هزار دانش آموز در ۲۴ شهرستان و منطقه آغاز شده است که تاکنون در ۸ مرحله و هر هفته ۲ بار، در قالب یک میلیون و ۵۰۰ هزار پاکت شیر توزیع شده است که تا پایان قرارداد این تعداد به ۹ میلیون پاکت شیر می‌رسد. 

به گفته عبدی، جلسات توجیهی با رابطان شیر ۲۴ منطقه برای توزیع شیر در بین دانش آموزان مدارس استان نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز