خبرگزاری کار ایران

معاون درمان وزیر بهداشت:

۵۳ بیمار بستری در بیمارستان گاندی به بیمارستان‌های دیگر منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۳۵۵

معاون درمان وزیر بهداشت درباره حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی گفت: ۵۳ بیمار بستری در بیمارستان گاندی به بیمارستان‌های دیگر منتقل شدند و اکنون بیمارستان تخلیه است.

به گزارش ایلنا، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران گفت: در مجموع ۹۳ بیمار در این بیمارستان حضور داشتند که بیماران سرپایی بلافاصله تخلیه شدند.

 

وی با اشاره به انتقال سایر بیماران بیمارستان گاندی ادامه داد: ۵۳ بیمار نیز بستری بودند که با سرعت و با هماهنگی با بیمارستان‌های معین از جمله بیمارستان شهدای تجریش، فیروزگر، دی، کسری و یاس بلافاصله با آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های مجهز منتقل شدند و اکنون بیمارستان تخلیه است.

به گفته معاون درمان تا به این لحظه فوتی ناشی از آتش‌سوزی، سوختگی و خفگی در بیمارستان نداشته‌ایم. وی ادامه داد: البته برخی از بیماران از قبل بیماری وخیمی داشتند و جراحی سنگین شده بودند؛ به عنوان مثال یکی از بیماران همین امروز صبح دو بار احیا شده بوده است. اما بیماری که در اثر آتش سوزی دچار آسیب یا فوت شده باشد، نداریم.

کریمی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۱۰ اتوبوس آمبولانس و همچنین چندین دستگاه آمبولانس به تناوب برای انتقال و جابجایی بیماران به کار گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز