خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی:

تاکنون ۵ مرتبه به بیمارستان گاندی اخطار ناایمن بودن داده شده‌بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۳۳۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ۵ مرتبه به بیمارستان گاندی اخطار ناایمن بودن داده شده‌بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش در بیمارستان گاندی مهار شده است، گفت: ۱۲ ایستگاه با تجهیزات در محل آتش‌سوزی حاضر شدند، بعد از تخلیه بیماران باز هم به جستجو پرداختیم تا از تخلیه کامل مطمئن شویم.

وی ادامه داد: ۵ نردبان بلند در محل اطفای حریق حاضر است و آتش‌سوزی در نمای ساختمان کاملا خاموش شده‌است و عملیات لکه گیری و تخلیه دود در حال انجام است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه حضور آتش‌نشانان در محل همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: قسمت مهمانپذیر بیمارستان با حدود ۱۷ طبقه با نمای کامپوزیت قابل اشتعال کاملا شعله ور بود. زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند آتش به قسمت زیادی از  بخش های داخلی نفوذ کرده بود. از بالا نمای سوخته به پایین سرایت و همه را شعله ور می‌کرد. 

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق، عملیات نجات را آغاز و همه افراد را به سلامت از قسمت خارج کردند. نیروها به قسمت اصلی بیمارستان نفوذ کرده و در هر طبقه نفراتی مستقر شدند تا از سرایت آتش به قسمت داخل بدنه اصلی بیمارستان جلوگیری شود. از سرایت آتش به داخل ساختمان اصلی بیمارستان جلوگیری شد. دود به همه طبقات نفوذ کرده بود. که در حال خروج دود هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تقریبا همه بیماران خارح و جستجوی مجدد برای سومین بار آغاز شد. تا به این لحظه مورد مصدوم یا تلفات جانی اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تاکنون ۵ مرتبه به بیمارستان گاندی اخطار ناایمن بودن داده شده‌بود که آخرین بار آبان ماه بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز