خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

مهار آتش در بیمارستان گاندی/مصدوم و فوتی گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۳۲۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مهار آتش در بیمارستان گاندی خبرداد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی گفت: با توجه به اینکه آتش سوزی در بخش مهمانپذیر بیمارستان که حدود 17 الی 18 طبقه بود و نمای بیرونی آن به طور کامل شعله ور بود. آتش نشانان همزمان با عملیات اطفاء اقدام به خارج کردن افراد داخل ساختمان کردند. 

وی ادامه داد: همزمان از این 10 الی 12 ایستگاهی که در محل حضور دارند نیروهای آتش نشانی به محل اصلی بیمارستان و در جایی که بیماران بستری هستند ورود کرده و در هر طبقه از بیمارستان نفراتی را مستقر کردیم تا از سرایت آتش به داخل بیمارستان جلوگیری کنند. خوشبختانه از سرایت آتش به داخل ساختمان اصلی بیمارستان جلوگیری شد. 

به گفته وی در حال حاضر همه بیماران به طور کامل از بیمارستان خارج شده اند البته عملیات جستجو همچنان توسط نیروهای آتش نشانی ادامه دارد و با هماهنگی کادر درمان برای سومین بار پیاپی اتاق ها در حال بررسی است تا اگر بیماری در داخل بخش مانده باشد به بیرون منتقل شود. 

ملکی درباره اطفاء حریق گفت: در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده است. اگرچه هنوز شعله های پنهان وجود دارد. اما آتش تقریبا مهار شده است. خوشبختانه مورد مصدوم یا تلفات جانی گزارش نشده است. عملیات نیز همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز